Geoblog.pl    cavalcanti    Podróże    Pierwsze spotkanie z Afryką + Andaluzja, styczeń 2013    "Serce Maroka", niezapomniane doznania w labiryncie suków i piękna panorama medyny z północnych wzgórz

Maroko
Maroko, Fès

Nocleg w pięknym (stara kamienica z pięknym wnętrzem i świetną panoramą Fezu z dachu budynku) hostelu dar lalla kenza
Lokalizacja: przy placu Rcif, bezpośredni autobus nr 19 z dworca kolejowego, plac stanowi świetny punkt wejścia w labirynt medyny

Address: 5 derb Sidi Hssayne Klaklieyen, Rcif, Fes, 30200, Morocco
Website: http://www.hostelbookers.com/hostels/morocco/fes/85852/

hostel organizował zwiedzanie Fezu z przewodnikiem, 50 dirhamów/osoba przy co najmniej 4 uczestnikach, blisko 5godzin zwiedzania najważniejszych obiektów medyny, świetna sprawa, uniknąłem błądzenia i naganiaczy, przewodnik zabrał nas w kilka ciekawych miejsc, w które z pewnością sam bym nie trafił, np. tradycyjna bereberska apteka oraz sklep tkacki z dywanami, chustami i szalami.
Zwiedzałem razem z grupą brazylijskich studentów. Po powrocie do Polski student Gabriel udostępnił mi swój album z Fezu. Postanowiłem uzupełnić mój album tworzony małą nokią kilkoma zdjęciami kolegi z Ameryki Południowej.

Fez to świetny "wehikuł czasu", polecam !!!